Wanneer ontvang ik mijn e-mail met orderbevestiging?

E-mails met bestellingsbevestigingen worden doorgaans binnen een paar minuten na het plaatsen van uw bestelling verzonden, maar het kan tot een uur duren - controleer uw spam! U kunt eveneens de status van uw bestelling bekijken.

Als u uw e-mail met de bevestiging van uw bestelling of verzending niet heeft ontvangen, neem dan contact met ons op en wij kunnen het e-mailadres bevestigen dat aan uw account is gekoppeld. We merken vaak dat verkeerd getypte e-mailadressen vaak de oorzaak zijn van ontbrekende e-mails.

 

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u per e-mail een verzendbevestiging en kunt u uw bestelling volgen.

U kunt uw bestelling ook volgen door uw bestelinformatie op onze website in te voeren op de pagina bestemd voor het volgen van bestellingen.

 

Waarom krijg ik een foutmelding wanneer ik mijn bestelling probeer te plaatsen?

Als u problemen ondervindt bij het plaatsen van uw bestelling, raden wij u aan de betaalmethode voor uw bestelling te wijzigen.

Bent u van mening dat uw aankoop door uw betaalmethode zou moeten worden geautoriseerd? We raden u dan aan uw bank of creditcardmaatschappij te bellen.

 

Hoe kan ik mijn bestelgegevens bevestigen?

We raden u aan uw bestellingbevestiging, die de bestelde artikelen, kleuren en maten, betalingsmethode, enz. bevestigt, in uw e-mail op te zoeken.

 

Wat is mijn bestelnummer?

Uw bestelnummer vindt u in de e-mail ter bevestiging van uw bestelling. U ontvangt de bevestigingsmail binnen een paar uur na het plaatsen van uw bestelling.

Als u een online account heeft en u bent aangemeld tijdens het plaatsen van uw bestelling, kunt u uw bestelnummer vinden door op uw online account in te loggen en uw bestelgeschiedenis te bekijken.

 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Wanneer u via onze afrekenpagina een bestelling plaatst, kunt u uw bestelling annuleren zolang deze is bevestigd. Wanneer de bestelling verwerkt wordt, kan deze niet meer worden geannuleerd. We verontschuldigen ons voor enig ongemak.

Bestellingen kunnen niet worden geannuleerd na bevestiging van de bestelling. Maar u kunt altijd producten retourneren die na ontvangst in aanmerking komen voor retourzending. Bekijk ons retourbeleid voor meer informatie.

 

Wat moet ik doen als ik een item mis uit mijn online bestelling?

Controleer de status van uw bestelling of kijk of een van onze e-mails informatie over een afzonderlijke verzending bevat. Als het ontbrekende item niet op uw factuur staat, dan zal het waarschijnlijk in een ander pakket arriveren.

Als uw artikel echt ontbreekt of u heeft een verkeerd artikel ontvangen, neem dan contact met ons op.

 

Waarom heb ik geen factuur bij mijn bestelling ontvangen?

U kunt al uw bestelinformatie vinden met Mijn Bestellingen in uw online account.

 

Waarom zie ik geen volgscans voor mijn bestelling?

De trackinginformatie is mogelijk niet beschikbaar gedurende de eerste 24 tot 48 uur nadat u uw verzendbevestiging per e-mail heeft ontvangen. We verzekeren u dat dit geen invloed heeft op uw verwachte leverdatum.

 

Wat moet ik doen als mijn artikel beschadigd aankomt?

Het spijt ons te horen dat uw artikel beschadigd is aangekomen. Als u vragen heeft, staan wij voor u klaar! Hier vindt u ons Retourbeleid.

 

Waarom is mijn artikel of bestelling geannuleerd?

Artikelen uit uw bestelling of uw volledige bestelling kunnen worden geannuleerd als er fouten optreden bij het verifiëren van uw factuurgegevens of als uw artikel(en) zijn uitverkocht. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak.

  • Er worden geen kosten in rekening gebracht voor geannuleerde artikelen.
  • U zult een e-mail ontvangen waarin de reden voor de annulering wordt uitgelegd.

 

Bieden jullie e-cadeaubonnen aan?

We do not offer e-Gift cards option. Check out our amazing offers!

 

Biedt u een geschenkbon aan?

Wij hebben geen optie voor een geschenkbon; bij verzending naar een ander adres dan uw factuuradres worden de prijzen echter niet op de factuur weergegeven.

 

Kan ik een promotiecode toevoegen aan mijn recente bestelling?

Zorg er alstublieft voor dat u de promotiecode tijdens het plaatsen van uw bestelling toevoegt.

 

Waarom werkt mijn promotiecode niet?

Als u uw promotiecode invoert tijdens het Afrekenen, voer dan geen tekens in na de spatie. Houd er rekening mee dat promotiecodes slechts bepaalde tijd geldig zijn.

 

Waar kan ik mijn promotiecode inwisselen?

Promotiecodes worden ingewisseld bij de betaalmethode van het Afrekenen:

  • Voer uw code bij het afrekenen precies in zoals deze wordt weergegeven in de e-mail of op de webpagina.
  • Klik op “Korting Toepassen” en uw korting wordt vermeld in het betalingsoverzicht.

Per bestelling is één promotiekortingscode toegestaan. Om meer dan één promotiecode in te wisselen, raden we aan een tweede bestelling te plaatsen.

 

Waarom worden mijn promoties niet weergegeven op mijn factuur of kassabon?

Als u een aanbieding koopt, wordt op uw kassabon of factuur de eenheidsprijs van elk artikel weergegeven naar rato van de aanbieding. Dit om het gemakkelijker te maken als u uw producten moet retourneren. Als de actie bijvoorbeeld 1 artikel kopen, 1 gratis krijgt, krijgen beide producten een korting van 50%.

Als de promotie niet werkt, controleer dan dat u het vereiste aantal kwalificerende items hebt. Bij een 'Koop 2 artikelen, krijg er 1 gratis'-promotie bijvoorbeeld, moet u in totaal 3 in aanmerking komende producten in uw winkelmand hebben.

Nederlandse belasting

BTW is inbegrepen in de prijzen die op onze website worden weergegeven.

 

Welke betaalmethoden accepteert u?

Bij het plaatsen van een bestelling op BathandBodyWorks.nl mag per bestelling slechts één creditcard/betaalkaart worden gebruikt.

De volgende betaalmethoden worden geaccepteerd:

Visa

MasterCard

IDEAL

Bancontact

 

OPGESLAGEN BETALINGSMOGELIJKHEID

 

Om sneller en gemakkelijker te winkelen, kunnen uw creditcardgegevens gemakkelijk en veilig worden opgeslagen in uw, bij Bathandbodyworks.nl geregistreerde, account. Raadpleeg ons Privacybeleid voor meer informatie.

 

Waarom worden mijn creditcardgegevens niet geaccepteerd?

Als u een foutmelding krijgt over een creditcardfout nadat u heeft geprobeerd een bestelling te plaatsen, controleer dan het volgende:

  • Probeer uw beveiligingscode opnieuw in te voeren. Als uw kaart is opgeslagen, probeer deze dan als een nieuwe kaart in te voeren.
  • Zorg ervoor dat er geen typefouten of spelfouten in uw naam, adres, woonplaats en postcode staan.
  • Controleer of uw factureringsnaam (inclusief middelste initiale) en adres op uw creditcardfactuur exact hetzelfde zijn als dat wat u heeft ingevoerd. Controleer voor de zekerheid een per post verzonden afschrift.

 

Als u heeft bevestigd dat de informatie correct is en u krijgt nog steeds deen foutmelding, neem dan contact met ons op.

 

Prijsaanpassingen

De prijzen vermeld op onze website zijn van toepassing op alle bestellingen die via de website worden gedaan. Alle prijzen zijn inclusief BTW. Bezorgkosten en alle andere kosten die van toepassing kunnen zijn, worden aanvullend in rekening gebracht en worden duidelijk weergegeven tijdens het afrekenproces.

Bath & Body Works NL heeft het recht om op elk moment informatie te wijzigen of bij te werken zonder enige waarschuwing, inclusief fouten in prijzen, details en beschrijvingen die op de Website verschijnen.

Verzendoptie - Nederland, België & Duitsland

Bedankt voor het winkelen bij Bath & Body Works NL! De onderstaande verzendopties zijn van toepassing op artikelen die op voorraad zijn voor bestellingen die binnen Nederland, België en Duitsland worden verzonden.

VERZENDING

 

Kosten

TIJDSBESTEK

NEDERLAND

€ 3.95

1-2 werkdagen

BELGIË

€ 6.95

2-5 werkdagen

DUITSLAND

€ 6.95

2-5 werkdagen

 

Let op: Zoals veel winkels hebben wij te maken met een vertraging in ons leveringsproces door Covid-19. Daarom kan het langer duren voordat we je bestelling kunnen versturen. Alvast bedankt voor je geduld!

 

Biedt u gratis verzending aan?

Gratis verzending is beschikbaar als onderdeel van ter plaatse geldende promotionele activiteiten. In Nederland bieden we gratis verzending bij bestellingen vanaf €39,-. In België en Duitsland bieden we gratis verzending bij bestellingen vanaf €60,-.

 

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Voorradige artikelen die worden verzonden met behulp van onze standaardlevering, worden doorgaans binnen 1-2 werkdagen verzonden en worden geleverd binnen het opgegeven tijdsbestek vanaf de dag dat u uw bestelling plaatst. Voor België en Duitsland is dit 2-5 werkdagen. De verwerkingstijden kunnen langer zijn tijdens drukke perioden, maar uw bestelling moet nog steeds aankomen op de datum die op uw bestelling wordt vermeld. U kunt zich via de link in uw verzendbevestigingsmail aanmelden voor verzenddupdates.